دانلود
دانلود

دانلود

بیوگرافی و عکس آیدا فقیه زاده و بهار در سریال زمانه 96|ایدا فقیه زاده وهمسرش

کانال سایت شرطبندی بت فیدو betfido

https://s28.picofile.com/file/8464158942/betfidp.jpg


ه آیدا فقیه زاده بازیگر نقش بهار سریال زمانه

تماشا: آیدا فقیه زاده را می توان از پدیده های بازیگری در سال ۹۱ دانست. «زمانه» اولین کاری است که از او دیده ایم اما با همین اولین تصویری که از او روی صفحه تلویزیون نمایش داده شده خود را به مخاطب شناسانده است.

شاید مرسوم نباشد در مقدمه مصاحبه ها از این دست حرف ها زده شود اما باید اعتراف کرد آرامش، وقار و سواد بسیار این بازیگر طبیعتا کارگردان کاربلدی مثل حسن فتحی را مجاب کرده از بازیگری بی تجربه چون او در کارش استفاده کند.

او با بازی در نقش «بهار» به یکباره دیده شد و مخاطبان تلویزیون را واداشت طرفدارش شوند. اگر می خواهید بیشتر از زندگی شخصی او و افکار و احساساتش بدانید، با گفت و گوی خودمانی و صمیمانه تماشا با این ستاره نوظهور همراه باشید:

آیدا فقیه زاده

شما حرفه بازیگری را از چه زمانی و به چه صورت شروع کردید؟

– من رشته تحصیلی ام در دانشگاه، مهندسی کامپیوتر شاخه نرم افزار بود. سال ۸۷ در دوره جامع کارگاه بازیگری آقای امین تارخ شرکت کردم. سال ۸۸ در یک سریال بازی کردم به نام «راه شیری» که یک کار اپیزودیک بود و من نقش اصلی اپیزودی با عنوان «خلسه» را برعهده داشتم. کارگردان آن آقای عبدالحسین برزیده بودند و خود آقای تارخ هم در آن کار حضور داشتند. البته این سریال هنوز پخش نشده است. «راه شیری» مجموعه ای اپیزودیک بود که هر اپیزود کارگردان و بازیگران و تیم خودش را داشت. بعد از آن هم «زمانه» را شروع کردم که دومین کارم است.

ایدا فقیه زاده وهمسرش

اسم بازیگران سریال زمانه

آیدا فقیه زاده بی حجاب

عکس آیدا فقیه زاده

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.