دانلود
دانلود

دانلود

عکس های سمانه پاکدل و همسرش 96|همسر سمانه پاکدل کیست

سمانه پاکدل و همسرش + بیوگرافی کامل و عکس خانوادگی

.سمانه پاکدل و همسرش + بیوگرافی کامل و عکس خانوادگی

 

  سمانه پاکدل از بیوگرافی تا ازدواج و دوست صمیمی
 

 


 
سایت فتوکده : سایتی برای همه سلیقه ها
 

سمانه پاکدل و همسرش + بیوگرافی کامل و عکس خانوادگی

 

 

سمانه پاکدل متولد ۲۶ مهر ۱۳۶۶ در اصفهان، بازیگر است

 

او در یک خانواده ۵ نفری بدنیا آمد یک خواهر و یک برادر بزرک تر از خود دارد، عاشق بازیگری است و کارش را با تئاتر و از ۱۷ سالگی شروع کرد در سن ۲۰ سالگی اولین بار با سریال “دلنوازان” شناخته شد، سپس در سریال معراجی ها توانایی هایش رو به رخ کشید

 

 سمانه پاکدل 

مسعود رسام

 

به گفته ی خودش او جایگاه فعلی اش را مدیون مسعود رسام (تهیه کننده) است که وی را به حسین سهیلی زاده برای حضور در سریال دلنوازان معرفی کرده است

 

علاقه به خوانندگی

 

 برای دل خودم دوست دارم یک چیزهایی را در زندگیم تکمیل کنم و از بچگی علاقه داشتم

 

عکس سمانه پاکدل و مادرش

عکس سمانه پاکدل و مادرش , مادر سمانه پاکدل 

زبان انگلیسی – ورزش

 

زبان می‌خونم البته از سال گذشته شروع کردم جا داره اینو بگم که فردا نگن می‌خواد از ایران برود (خنده) فقط بنویسید برای دل خودم این کار را انجام می‌ دهم البته یکسالی هم ورزش حرف ه‌ای می‌ کنم

 

دوستی صمیمی با سحر قریشی

 

رابطه من و سحر حین ساخت سریال دلنوازان شکل گرفت، نه بعد از سریال هر روز با هم درد و دل می کردی سرویس هایمان یکی بود و … اگر من و سحر فکر و درکی که امروز داریم را آن زمان داشتیم، شرایط به کلی تغییر می کرد. روزی که ما برای این سریال انتخاب شده بودیم فقط ۲۰ سال مان بود و هیچ درکی از شهرت و بازیگری نداشتیم

 

بیوگرافی سمانه پاکدل 

اگر ما را قبول ندارید بگوید 

 

برای یک عکس در اینستاگرام سریعا به ما زنگ می زنند که عکس را بردارید و ما برای جوابگویی احضار می شویم! پس چرا وقتی که بیکار هستیم کسی به ما زنگ نمی زند؟

 

حرف من این است که چرا تلویزیونی که مثل خانه ما می ماند. ما را بلاتکلیف نگه داشته است؟ اگر ما را نمی خواهد یا الان دیگر ما را قبول ندارد بگوید تا ما برای زندگی مان برنامه ریزی داشته باشیم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.